"Кожна дитина-перлина мого педагогічного намиста"
неділя, 15 грудня 2019 р.
Установити відповідність "Місце дії та твір", "Присвята та твір", "Прізвище письменника та його псевдонім".
Місце подій, описаних у творі
(Розрізати на смужки
та розділити після тире.
Запропонувати учням
групову роботу: з’єднати твір та місце подій у ньому)
Доміно "Автор - його твір"
РОЗРІЗАТИ НА ГОРИЗОНТАЛЬНІ СМУЖКИ
|
ГРАТИ З УЧНЯМИ, ЯК У ДОМІНО
|
ПОЧАТОК ГРИ
|
«Блакитна панна»
|
Микола
Вороний
|
«Чари ночі»
|
Олександр
Олесь
|
«Ви знаєте, як липа шелестить
|
Павло
Тичина
|
«Молюсь і вірю»
|
Максим
Рильський
|
«О слово рідне, орле скутий…»
|
Олександр
Олесь
|
«Любіть Україну!»
|
Володимир
Сосюра
|
«Ви
знаєте, як липа шелестить?»
|
Павло
Тичина
|
«Різдво»
|
Богдан-Ігор
Антонич
|
«О панно Інно…»
|
Павло
Тичина
|
«De libertate»
|
Павло
Тичина
|
«Ти знаєш, що ти – людина»
|
Іван
Франко
|
«Contra
spem spero»
|
Ліна
Костенко
|
«Віють вітри»
|
Балада
|
«Всякому місту звичай і права»
|
Історична пісня
|
«Засвіт встали козаченьки»
|
Історична пісня
|
КІНЕЦЬ ГРИ
|
Тарас
Шевченко
|
«Гімн»
|
Іван
Франко
|
«Стилет чи стилос?»
|
Євген
Маланюк
|
«Пісня про рушник»
|
Андрій
Малишко
|
«Задивляюсь у твої зіниці»
|
Василь
Симоненко
|
«Як добре те, що смерті не боюсь я»
|
Василь
Стус
|
«Балада про соняшник»
|
Іван
Драч
|
«О земле втрачена, явися!»
|
Василь
Стус
|
«Київ – традиція»
|
Григорій
Сковорода
|
«Заповіт»
|
Микола
Зеров
|
«Пам’яті тридцяти»
|
Василь
Симоненко
|
«Чого являєшся мені у сні?»
|
Леся
Українка
|
«Страшні слова, коли вони мовчать»
|
Маруся
Чурай
|
«Ой летіла стріла»
|
Григорій
Сковорода
|
«Ой, Морозе, Морозенку»
|
Маруся
Чурай
|
«Чи не той то хміль…»
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Обласний конкурс "Авторська збірка поезій школяра"
Війна,на жаль, продовжується.Але наші діти на своєму фронті доводять свою любов і підтримку нашим ЗСУ.Наші перемоги -це вдячність вам.Все ...